livelikeashadow

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

kärleken

Av Izabelle Persson - 6 december 2011 00:10

kärleken kommer alltid vara såhär; folk kommer & folk lämnar än men jag tror ändå att i slutändan så kommer dendär sista personen på listan dyka upp & slutet finns inte med i den sagan.

Jag är kär i kärleken, jag har visserligen inte alls lätt att bli kär i folk men när det väl klickar vill jag stanna tiden & känna kärleken i en evighet. Det var längesen jag kände mig såhär uppskattad & omtyckt av någon, att slippa alla slagord jag fått hört innan i relationer är något jag verkligen uppskattar. Det skrämmer mig dock lite att det gick så fort, jag brukar ta tid på mig men jag känner ändå hur mina känslor för dig växer för var dag som passerar & hoppas verkligen att detta kan leda till något fint. Jag menar det fungerar inte så lätt att man blir tillsammans med någon sen huxplux så älskar man varandra, right? Det krävs känslor & tid enligt mig, de rätta känslorna men det viktigaste av allt; de tre små orden ska komma i rätt tillfälle också. Jag vill liksom känna hur hela min mage vänds upp & ner, hur hela världen stannar till & jag kan känna att det är i din famn jag hör hemma.
Att jag har träffat någon som dig gör mig glad, att du vill dela med dig av allt i ditt liv får mig att tro att du litar på mig, jag vill alltid att du ska veta att i mina ögon är du en av de bästa<3
Folk kan tycka vadfan de vill om dig, mig eller oss för det är med dig jag är som lyckligast & det är med dig som hela min själ lyser upp! Jag tror jag har hittat min själsfrände, vi är så lika men ändå så olika. Kan sitta längelänge & bara skratta tillsammans, ligga längelänge & bara prata i varandras famnar... Precis som det ska vara, för nu är det du & jag mot världen. Vi kommer klara många hinder tillsammans kan jag lova dig, men det största hindret är att hitta tillit till varandra & att våga.

För mig är du allt jag någonsin drömt om, allt jag vill ha.. <3
Jonas Pettersson jag är glad att kunna kalla dig min 28/11-11

// IZCP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Persson - 28 april 2012 00:05

Det har gått år utan dig vid min sida, men det slutar aldrig värka inom mig. Varje gång jag ser en bild av dig så får jag en klump i min mage & tåren i halsen. Jag vill bara vrida tillbaka tiden, varför just du? Du var allt för mig, jag skiter i om f...

Av Izabelle Persson - 23 april 2012 01:05

Jag har kommit in i en period i livet då allt är nere i bottePn, har varken ork eller lust till något. Det var så stört längesen jag kände mig älskad påriktigt, tyvärr var det alldeles förlänge sen även fast jag vill intala mig själv att jag kände mi...

Av Izabelle Persson - 14 april 2012 00:13

Ena dagen ringer du, gråter i luren för att ingen finns kvar hos dig. Undra varför..?Man måste hålla hårt i de man vill ha kvar, jag lovar det är inte någon människa som kommer vara kvar i ditt liv om du behandlar de såhär. En varning bara om du inte...

Av Izabelle Persson - 6 april 2012 22:13

Du har kommit så nära inpå mig & mina känslor, jag brukar ofta bygga upp en stor mur runt omkring mig just för att folk inte ska få komma mig för nära. Jag har alltid trott att det ska rubba min psykiska balans, mitt tankesätt & allt som man nu kan t...

Av Izabelle Persson - 27 mars 2012 23:07

Det tog oss ett bra tag att ens klara av att kolla varandra i ögonen igen & då menar jag på rätt sätt. Det har varit en jobbig tid med ignorans & skitsnack, inte alls speciellt kul att behöva se dig dag efter dag. Men nu har vi äntligen lyckats kommi...

Presentation


Jag är 16år, bor i en skithåla som heter Bålsta.
Skriver mest av mig på bloggen

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards