livelikeashadow

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

-vad hände?-

Av Izabelle Persson - 27 mars 2012 23:07

Det tog oss ett bra tag att ens klara av att kolla varandra i ögonen igen & då menar jag på rätt sätt. Det har varit en jobbig tid med ignorans & skitsnack, inte alls speciellt kul att behöva se dig dag efter dag. Men nu har vi äntligen lyckats kommit förbi det stadiet & kan åtminstonde se på varandra utan att känna hatet flöda mellan oss, du är så otroligt fin i mina ögon..
Att få veta att jag var något för dig en kort stund i livet betyder mycket för mig, jag kan leva långt på den känslan. Ta hand om dig min underbara vän & gör ingenting dumt<3
Nu är jag säker på att vi inte är något för varandra, men självklart gör det ont i mig att detta inte fungerade men nu håller jag tummarna för att ditt liv blir precis som du ville ha det..
Jag älskar dig vännen, glöm aldrig det <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Persson - 28 april 2012 00:05

Det har gått år utan dig vid min sida, men det slutar aldrig värka inom mig. Varje gång jag ser en bild av dig så får jag en klump i min mage & tåren i halsen. Jag vill bara vrida tillbaka tiden, varför just du? Du var allt för mig, jag skiter i om f...

Av Izabelle Persson - 23 april 2012 01:05

Jag har kommit in i en period i livet då allt är nere i bottePn, har varken ork eller lust till något. Det var så stört längesen jag kände mig älskad påriktigt, tyvärr var det alldeles förlänge sen även fast jag vill intala mig själv att jag kände mi...

Av Izabelle Persson - 14 april 2012 00:13

Ena dagen ringer du, gråter i luren för att ingen finns kvar hos dig. Undra varför..?Man måste hålla hårt i de man vill ha kvar, jag lovar det är inte någon människa som kommer vara kvar i ditt liv om du behandlar de såhär. En varning bara om du inte...

Av Izabelle Persson - 6 april 2012 22:13

Du har kommit så nära inpå mig & mina känslor, jag brukar ofta bygga upp en stor mur runt omkring mig just för att folk inte ska få komma mig för nära. Jag har alltid trott att det ska rubba min psykiska balans, mitt tankesätt & allt som man nu kan t...

Av Izabelle Persson - 19 mars 2012 22:24

Efter allt så känner jag ändå hur dåligt jag mår utan dig, vill bara umgås med dig & spendera tid med dig för att kunna bearbeta förlusten. Du är en så otroligt fin pojjke & jag hoppas dig allt väl. Hoppas att vi en dag kan ses som vänner, jag vill a...

Presentation


Jag är 16år, bor i en skithåla som heter Bålsta.
Skriver mest av mig på bloggen

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Skapa flashcards