livelikeashadow

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

något alla har varit med om

Av Izabelle Persson - 24 oktober 2010 21:10

Jag tror att alla någongång har blivit nedtryckt, känt sig värdelös eller bara velat sjunka genom marken. I de tillfällena ska du stå på dig, säg emot & sitt inte bara och låt skiten bli kastad på dig.
Det är svårt, väldigt svårt men det är oftast så att den/de som kastar skiten på dig som mår sämst det är ett rop på hjälp!
De försöker visa sig överlägsna mot folk de ser som offer men när de egentligen är så att det är de själva som är de riktiga offren i sagan.
Alla sagor har inte ett lyckligt slut, vissa blir så nedtryckta att de bestämmer sig för att lämna livet bakom sig. Är det rätt ?

Känns det bra att folk tvingas ta sitt egna liv bara för folk i omgivningen inte kan sluta slänga sin egna skit över andra oskyldiga människorna som bara vill leva?
Det är oftast tonåringar som inte är nöjda med livet, som tycker allt är skit men varför ?
Det finns många anledningar men internet är en stor del i det hela, folk sitter och trycker ner andra gömd bakom en datorskärm men hur modiga är de
egentligen
?
Döden är ett ämne som folk oftast undviker att prata om, men varför inte lära ut om döden ?
Alla ska vi det är sanningen, men varför undvika samtalsämnet ?
Jo, för folk är rädda, rädda att förlora någon!
Så alla ungdomar som verkligen mår dåligt över folk som ska försöka trycka ner er, ta ingen skit!
Det kanske låter löjligt men är jävligt trött på att höra om självmord och självmordsförsök.
Ta vara livet, när man är såpass ung så har livet inte ens börjat..
Det finns alltid folk som älskar dig oavsett vad, så gör ingen besviken & lev ditt liv till fullo!


// IZCP

 
 
Ingen bild

Thilde

25 oktober 2010 08:11

det var en riktigt bra mening !

Izabelle Persson

25 oktober 2010 09:37

Tack så mycket!
Reklamera gärna !:D

 
Ewe

Ewe

25 oktober 2010 12:57

Jag reklamerar gjärna dig♥
om du reklamerar mig då=D

//Ewe

http://hatemylife.bloggplatsen.se

Izabelle Persson

25 oktober 2010 15:12

visst :)
hur många unika läsare har du i snitt per dag?

 
Ida OlofssoN !

Ida OlofssoN !

25 oktober 2010 16:44

Hey. Va med och ha chansen att få en länkning på min blogg bara genom att kommentera inlägget!
btw: Jag har haft 500 läsare på en dag .. så fundera på de.

/ www.ffokus.bloggplatsen.se

http://www.ffokus.bloggplatsen.se

Izabelle Persson

25 oktober 2010 22:11

okeiij (:
vilket inlägg ska kommenteras ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Persson - 28 april 2012 00:05

Det har gått år utan dig vid min sida, men det slutar aldrig värka inom mig. Varje gång jag ser en bild av dig så får jag en klump i min mage & tåren i halsen. Jag vill bara vrida tillbaka tiden, varför just du? Du var allt för mig, jag skiter i om f...

Av Izabelle Persson - 23 april 2012 01:05

Jag har kommit in i en period i livet då allt är nere i bottePn, har varken ork eller lust till något. Det var så stört längesen jag kände mig älskad påriktigt, tyvärr var det alldeles förlänge sen även fast jag vill intala mig själv att jag kände mi...

Av Izabelle Persson - 14 april 2012 00:13

Ena dagen ringer du, gråter i luren för att ingen finns kvar hos dig. Undra varför..?Man måste hålla hårt i de man vill ha kvar, jag lovar det är inte någon människa som kommer vara kvar i ditt liv om du behandlar de såhär. En varning bara om du inte...

Av Izabelle Persson - 6 april 2012 22:13

Du har kommit så nära inpå mig & mina känslor, jag brukar ofta bygga upp en stor mur runt omkring mig just för att folk inte ska få komma mig för nära. Jag har alltid trott att det ska rubba min psykiska balans, mitt tankesätt & allt som man nu kan t...

Av Izabelle Persson - 27 mars 2012 23:07

Det tog oss ett bra tag att ens klara av att kolla varandra i ögonen igen & då menar jag på rätt sätt. Det har varit en jobbig tid med ignorans & skitsnack, inte alls speciellt kul att behöva se dig dag efter dag. Men nu har vi äntligen lyckats kommi...

Presentation


Jag är 16år, bor i en skithåla som heter Bålsta.
Skriver mest av mig på bloggen

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards