livelikeashadow

Alla inlägg under februari 2012

Av Izabelle Persson - 26 februari 2012 18:34

Jag känner en enorm rädsla, rädsla att bli lämnad ensam. Jag är så orolig att det går ut över andra, har ett enormt kontrollbehov & det förstör. Jag ser alla andra tjejer runt mig som konkurrens vilket får mig att börja tvivla ännu mer på mig själv. Jag försöker vara stark & se vad jag kan erbjuda som ingen annan har men ibland känns det ju bara hopplöst..
Hoppas att något rycker upp mig, vill kunna slappna av utan dig i min närhet & kunna förlita mig på att det är mig du älskar.

Av Izabelle Persson - 24 februari 2012 21:15

Jag förstår mig inte på mig själv längre.. antingen har jag gått och blivit dum i huvudet eller så är jag baa så sjukt jävla kär. Men det gör så ont att gång efter gång bli nekad, jag vill bara spendera min tid med dig. när man är kär tröttnar man inte på varandra och jag hoppas du har förståelse över om jag är orolig med tanke på vad som sagts. Jag älskar dig men tänk efter nu, älskar du mig verkligen? Eller tvingar du hjärtat att försöka göra det..

Av Izabelle Persson - 12 februari 2012 23:46

Jag har hela mitt liv varit den flickan som aldrig visat känslorna ut mot folk. Eller jo jag visar ilska men visar mig aldrig ledsen, sårbar. Jag har heller aldrig dragit upp mina problem och hur jag känner/mår med andra för jag anser att det faktiskt inte blir lättare i deras liv av att höra min skit. Men just idag skulle jag ta mig i kragen, berätta hur jag mår över mig själv och för i princip första gången i mitt liv visa känslorna som gömmer dig som berg inuti mig. Men allt gick ju åt helvete.

Så jävla trött på att bara få ta emot från folk & sedan när man försöker få skit mald över en som om man vore en liten råtta. Jag tänker aldrig mer försöka visa hur fan jag mår igen...

Av Izabelle Persson - 6 februari 2012 23:01

Har gått över 2månader sen vi träffades första gången. Vi har haft ovanligt tuff start och bemött en hel del hinder på vägen. Men alla dessa problem och hinder har fått mig att inse min kärlek till dig. Du är allt jag önskar och vill ha! Du är min drömprins och jag älskar dig precis som du är. Jag vet att jag kan vara en otroligt sur kärring vissa dagar och otroligt dryg mot dig men allt är av kärlek!Du är min andra halva bejb! Lämna mig aldrig <3Jonas du är mitt hjärta!

Presentation


Jag är 16år, bor i en skithåla som heter Bålsta.
Skriver mest av mig på bloggen

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards